Lucky Pigs vs. heldiggrisen meg

28 Mai

I går var eg på ein smukk konsert. Så smukk at eg nesten manglar ord! Lucky Pigs leverte godsakene til Pink Floyd på ein fenomenal måte. Eg vart inderleg varm om hjarta og digga ut i dei seine nattetimar.

Hadde sjølvsagt kamera med og her er ein smakebit på kva eg fekk plass til på minnekortet.

Eg har forresten kjøpt meg eit nytt minnekort i dag på 8GB, so no kan eg reisa rundt med kamera utan å måtta sletta bilder undervegs. Trur eg.

Legg att eit svar

