Blender og manuell fokus

22 Mai

Målet med denne øvingsoppgåva er å gjera seg kjend med blenderen på eit speglreflekskamera, manuell fokus, og korleis ein kan nytta desse bevisst i fotografi. Eit overordna mål; læra metorar for kreativt arbeid, design og fotografi.

I’ll take it!

Eg har jo arbeidd med foto på frilans- og hobbybasis, men eg har aldri fortått meg på kamera før … ca no. Eg har klart å ta fine, sjølv nydelege bilete tidlegare, men det er nok no eg skjønar kva eg gjer og korleis ein nyttar dei ulike innstillingane på kamera. Det har kanskje noko med at interessa for foto har blussa opp til noko svært i det siste, eller at eg berre trengte boka til John Hedgecoe, med dei fine illustrasjonane om korleis kamera er bygd opp og fungerer.

Me skulle ta sesongbilete, so for meg vart det mykje vår, landskap og blomar. Her er iallfall mine bilete. Stor blenderopning = liten dybdeskarphet , liten blenderopning = stor dybdeskarphet.


STOR BLENDEROPNING

1/30 sec f/5,6 iSO: 100

1/50 sec f/9 ISO: 100

1/50 sec f/6,3 ISO: 100

1/100 sec f/5,6 ISO: 100

1/1600 sec f5/6 ISO: 200

1/125 sec f/8 ISO: 100

Eg har hatt kamera innstilt på AV på samtlege foto, og har ikkje nytta meg av stativ (som sikkert seier seg sjølv). Og sjølv om eg no har kome i gong med læreprosessen innan fotografering, veit eg at det er ein laaaang veg att mot målet. Turen dertil vert strålande. Kanskje eg melder meg inn i den lokale fotoklubben 🙂

LITEN BLENDEROPNING

1/500 sec f/9 ISO: 200

1/400 sec f/9 ISO: 200

1/25 sec f/36 ISO:200

1/10 sec f/22 ISO: 100

1/500 sec f/25 ISO: 160

1/8 sec f/22 ISO

Dei to øvste bileta i denne serien har ikkje liten blenderopning, men eg ville ta dei med sidan dei syner at landskapsbilete kan vera detaljrike likevel. Sidan det er så stor avstand mellom meg og motivet, og eg har nytta vidvinkelfunksjonen på kamera, er det ein naturleg skarphet i bileta.

Dei fleste landskapsbileta syner ikkje so mykje vår slik me førestiller oss den, men dei er tatt no, på regntunge, overskya dagar.

Legg att eit svar

