Gode logoar – identitetsresearch

17 Mai

I ein ørliten disputt på Moodle har eg og ein medstudent kome fram til at dette er gode logoar som underbygger produktet, og som bedrifta kan støtta seg på;

Fordi eg får assosiasjonar til godt norsk (fargar), tradisjon (utforming) og meieri (symbol). Det typisk norske er kjennemerka med kvalitet og har salsverdi i seg sjølv – noko Tine spelar på. Her var me klart samde om at TINE ikkje bør skifta ut design og markedsføringsfolka sine med det første.

Logoen til Adidas er genialt enkel, vil fungera i ein kvar farge, samtidig som den gir assosiasjonar til ein joggesko – og seier dermed noko om kva type bedrift logoen høyrer heime i. Ein harmonisk layout. «Spretten» typografi. Samstundes er dei veldig dyktige i kor dei plasserer logoen på produkta sine.

Lynda.com fordi den har stor appell til mange. Seier noko om bedrifta med innholdet i logoen. Med å nytta eit slikt bilde vil mange kunna identifisera seg med «personen», noko som er eit av triksa når det gjeld reklame og å nå ut til forbrukarane. Enkel og elegant i svart-kvitt, gjenkjenneleg, original og tidlaus.

Advertisements

Legg att eit svar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com logo

Du kommenterer no med WordPress.com-kontoen din. Logg ut / Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer no med Twitter-kontoen din. Logg ut / Endre )

Facebook-foto

Du kommenterer no med Facebook-kontoen din. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer no med Google+-kontoen din. Logg ut / Endre )

Koplar til %s

%d bloggarar likar dette: