Min første profilmanual :-)

13 Mai

Herremin. No er katta utav sekken, liksom. Til oppgåva med digital logo skulle ein gjera seg kjend med kva ein profilmanual er og korleis ein utformer ein slik. For å bringa heilskapen vidare, er heile uttrykket mitt enkelt, samt at eg har tilført nokre element som ikkje er del av logoen, men som høyrer saman med produktets identitet. Nemleg resten av påfuglen.

Eg må berre streka under at eg ikkje har lagt all verden vekt på alt her, eg kunne ha laga ein meir smakfull, mindre barnsleg (og sikkert mindre rotete eller masete) manual, men no veit eg korleis det vert gjort, har fått eit innblikk i kva som kan takast med, korleis den er bygd opp, med meir. Det er vel det viktigste?!

Her kan profilmanualen til PAVO sjekkast ut.

Profilmanual – PAVO

No skal det pakkast, reisast, fotograferast og fjasast. Bergen, here I come!
God helg!

Legg att eit svar

