Fy fasan. Nettstudine utan nett er berre ei studine…

28 Apr

Veka før påske klarte ein sambygding å køyra i hel teleboksen som gir oss nett, og vips – eg vart skjerma frå mitt vetle blogg- og skuleunivers, facebook, nettbank og heile mirakkelset.

Eg gjorde sjølvsagt det beste utav situasjonen, og gjorde dei oppgåvene eg visste eg skulle gjera, og reiste på påskeferie. Fett nok.

I dag kom nettverkslampen på igjen, og både eg og husbonden vart so yre at me la ut på årets, eller mitt livs mest insane fjelltur. Malmangernuten 850 moh. Kanskje ikkje so høgt, men j…. bratt, både på opp og ned. FYTTIKATTA! Beina mine er gele, og eg har fått årets første solbrente skille. Heldigvis hadde eg kamera og godt mot.

MEN! over til meir skulerelaterte greier. Eg har teikna perspektiv, både topunkts og eitt. Eg er rusten i perspektivteikning merka eg, og gjorde det ikkje lettare for meg sjølv med å finna eit topunktsmotiv som ikkje var i vater ein plass. Men slik vart resultatet av skissa mi. Eit sjarmerande bygg i røynda iallfall.

Og her er vegen eg teikna. Forsvinningspunktet ligg langt borti vegen der som eit kryss, til motsetning frå huset, der kryssa mine ikkje kom med på biletet.

Når eg i ettertid har fått internett tilbake, og kunne lesa oppgåveteksten betre, forstår eg jo at eg for det første mangla iallfall ei perspektivteikning, so den må eg koma tilbake med, samt at eg kanskje ikkje har klart å halda meg til «strekteinkingar».

Men slik gjekk eg iallfall fram:

Gjekk meg ein tur til Baroniet, der eg fekk sett meg ut nokre ok motiv til perspektiv. Eg tok bilder av desse for å ha noko å gå tilbake på når eg teikna. Laga horisontlinje og forsvinningspunkt før eg byrja å teikne, og jobba meg fram til avstandar med å måla med blyanten på avstandar. Skissa lett, og teikna litt over styr på det vetle huset, med skuggar og det heile. Litt vel detaljert, men skal passa på å begrensa meg på neste.

Altså; denne posten vil be continued.

…det er jaggu godt å vera attende. No må eg skifta gir og slepa meg etter de andre. Nemleg.

Malmangernuten, 850 moh.

Ein dag i nær framtid skal eg posta litt fotos som eg har fått samla meg til arkivet 🙂 Kunnskapane set seg litt etter litt, og eg elskar det!

Legg att eit svar

