Logo; research

8 Apr

Her er eit utval av mine sjokoladekonkurrentar.

Eg tykkjer det er få som skiljer seg ut med symbol, her er kanskje LION ein av dei som har løyst dette med eit slikt kjennemerke. Elles er typografien løyst heilt ulikt hos dei ulike sjokoladane, medan t.d. Freia har same layout på alle sine sjokoladeplater (merk: plater), med svai i bakgrunnen og ulike versjonar etter kva sjokolade det er. Ein ok måte å relatera produkt til kvarandre. Denne har også Milka.

Ellers merka eg meg at dei utanlandske sjokoladane eg fann i researchen min hadde eit enklare, meir stilreint uttrykk. Ofte også med eit delikat foto av sjokoladen inni pakken. Slikt gjev eit meir eksklusivt preg, og eg kan tenka meg at desse sjokoladane er dyrare enn vår HOBBY (som er drita god – sjølv om designet er litt harry – i positiv forstand). Det er også mogleg å gjera det som den herlege krembanansjokoladen – å laga logo og layout som passar på ein sjokolade med form som ei banan. Det er gjenkjenneleg, originalt og gøy.

Og sidan eg vil ha sjokoladen min i daglegvarehyllene, må eg altså konkurrera med desse fargerike Freia- og Nidarsjokoladane som me har so høgt i kurs her heime. Stikkord; klare fargar, kort logo, assosiasjonar, smak, glans vs. matt, gøy.

Her er sjokkiscollagen min, som syner eit knippe av mine framifrå konkurrentar (både utsjånad og smaksmessig ;-))

…no fekk eg lyst på krembanan…..

Legg att eit svar

