Digitalisering av H Æ J.

6 Apr

Som fersking i illustrator syns eg arbeidet med å digitalisera bokstavar har gått rimeleg ok. Det einaste eg har orka å gjera i dag har vore å kvilt og trykt på pcen (og synast synd i meg sjølv, ofc..), på grunn av ei lei influensaliknande sjuka eg har hengande over meg. Men dette er no ei byrjing i illustrator om ikkje anna. Har forstått prinsippet med pentool, sjølv om eg ikkje meistrar den 100%. Enno.

Her kjem bokstavane frå Bodoni.

Eg gjorde som alternativ to på videoleksjonane, og laga eit nytt layer for kvar bokstav. Tykte det såg kjekkare ut enn å traca skissestrekane. Iallfall i dette høvet. So eg teikna altså over skissa mi (som då vart layer1), som eg etterkvart som formene kom fram gjøymde, slik at eg kunne fokusera på å gjera bokstavane fine i forhold til seg sjølv, og ikkje i forhold til skissa mi – som var fin som skisse, men skeiv og grusom som underlag for nye bokstavar.

Stressa litt med minusklane h, a og e, spesielt då eg skulle fylla dei med farge. Då vart det farge inni over alt, men det kom seg til slutt. Elles veldig nøgd med den vetle avsluttingsseriffen på a’en. Kor søt vart ikkje den?! 🙂

Men eg må øva meir.  No doubt about it!

 

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Øving gjer meister seier dei…

Legg att eit svar

