April er ingen spøk!

3 Apr

Plutselig var det april, og eg får stadig fylt opp i biletarkivet mitt. Er til no dårleg med bilete i enkelte kategoriar (les: tomt), men dette kjem vel etter kvart.

Det har vore steikande travelt å komma seg inn i  april, so eg har ikkje fått jobba meir med logo. Det eg derimot har fått skvist inn er litt pensumlesing. Godt med alt som er gjort iallfall, og håpar den komande veka blir av den effektive, geniale, kreative, produktive, fine, varme og tørre sorten. Med trykk på dei fire førstnemnde, sjølvsagt.

Heldigvis fungerer kreativiteten min nomatterwhat, so eg har mange kule idèar som surrar. Både med illustrasjonar, design og foto. Eg lyt nok gå grundig til verks her snart, so eg får realisert mine visjonar! Om ikkje anna  – iallfall skissa det ned i skisseboka mi, so eg ikkje gløymer det…

Men her legg eg iallfall ut nokre foto, berre for å få litt gang på dette arkivet mitt. Eg har ikkje definert om dette er bilete som fell inni ein spesiell kategori, eller om dei ikkje fungerer i nokon av dei gjevne kategoriane, men eg har då tatt nokre bilete, og ekperimentert litt med kamera uansett, og det er eit godt poeng på vegen til å bli ein dyktigare fotograf.

This slideshow requires JavaScript.

Legg att eit svar

