Ny oppgåve utlevert – HURRA!

29 Mar

Eg elskar måndagane det dett nye oppgåver inn i moodle. Då har eg noko konkret å bryna meg på, etter mykje dulling og prøving og feiling på eiga hand. No har me fått ut oblig 02 – LOGO. Eg har gledd meg til denne – og det var den som i si tid haldt meg vaken då eg først byrja studiet her. Eg fekk jo ein idé midt på natta, og sjølv om eg ikkje hadde fått oppgåva enno, sette eg meg ned og drodla i illustrator. KJEKT!

Men no, når eg les oppgåva, tenker eg jo at eg må gjera dette på nytt, med øvingar og tankar først, ikkje byrja på slutten og fantasera meg fram til bodskap og konkurrentar i etterkant. Difor legg eg ut den logoen eg laga då her no. Men eg kjem nok til å gå for sjokolade, og eg kjem nok til å kalla den NOMNOM. Kvifor har ingen laga ein sjokkis som heiter NOMNOM før?! Galskap!

 

Dette er altså ein elegant innpakka sjokolade i kvadratform. Den er mørk med hint av kokos og kanskje litt chilli. Litt eksotisk og veldig god 🙂 Eg ville definitivt kjøpt den! Og eg trur den ville blitt min favoritt (og når den kanskje ikkje var heilt favoritt lenger, hadde eg berre lansert nye smakar, og den ville levd på mi tunge for evig og alltid).

Men i dag – logohunting. For eit herleg liv!

 

(Denne logoen er forresten laga med fargar i CMYK.)

Legg att eit svar

