Før fuglane feis

26 Mar

Jepp, då var eg ute med kamera. Veldig ulikt meg eigentleg, å stikka ut før klokka er sju berre for å ta bilete, men i dag gjorde eg altså det. Vakna so fint litt over seks av minsten – som tenkte at det var ei fin tid å stå opp på (ho tykkjer det kvar bidige dag…).

Eg er velsigna med både fjord og fjell rett utanføre døra, so her har eg å boltra meg i.

Sidan me har fått utdelt kategoriar i fotooppgåva vår, har eg desse i tankane omlag kvar bidige dag. Det som fekk meg ut i dag var «Stemning». Då eg såg ut glaset var det heilt stille ute. Ein veldig RO, veldig fint. Og is på sjøen. Difor tok eg turen til naustet, og samla eit knippe stemningsbilete, samt nokre til «Form». Eg er i gong.

 

 

 

Desse er ikkje redigerte anna enn ein liten crop. Eg hadde instilt kamera på M, men korleis eg skal skriva resten veit eg ikkje enno. Det øvste tok eg på 400, det underste på 600. Eg skal finna ut korleis eg noterer dette seinare. No er det ein dag som skal nytast.

 

 

 

Legg att eit svar

