Putlar og går

20 Mar

Det er meg sjølv og øvinga mi i photoshop som putlar og går. Eg har i grunn god tid på meg til å gjennomføra oppgåva med fargeleggingscollage, men det er kjekkare å gjennomføra ei oppgåve når ein er sikker i sin sak og KAN greiene ein held på med. Iallfall litt.

Difor driv eg og utforskar photoshop kvar bidige dag for tida.. NERD. jepp. Snart skal eg kjøpa meg nye briller og, slik at eg verkeleg får understreka det.

Men det eg merkar av mine daglege øvingar er – eg vert flinkare – arbeidet går raskare – eg likar best å arbeida med eigne bilete – herregud for eit verkty photoshop er – det er eigentleg lett å laga kule ting berre ein veit litt om t.d. filter.

 

Her har eg berre gjort enkle grep i ein teikning eg teikna for ei stund sidan. Berre for å sjå korleis det vart, liksom.

Legg att eit svar

