Skisser i fleng.

16 Mar

No har eg laga nokre skisser som eg skal jobba vidare med til fargeleggingscollagen min. Det vart gjort i hyrten og styrten, og eg er ikkje særleg glad i å la skisser «ligga» som skisser… IK! Men reknar med det skal bli lett å legga den uvanen av meg.

Skissene er så mykje betre i hovudet mitt nemleg. Men slik vart dei etter ein kjapp kikk på idemyldringsnotatane mine frå innlegget under iallfall. (Ser ikkje bort frå at det kjem nye etterkvart!)

Idèskisser

Etter litt lesing av leksjonar på moodle såg eg forresten at eg ikkje skulle skriva ord om meg sjølv på abc-metoden, men IDÈAR. Det er to heilt forskjellige ting.. Men eg føler eg har nok å gå av likevel, samt at eg no er meir bevisst korleis metoden kan/skal nyttast. (Har jo i tillegg kalla det bokstavmetoden, men pytt. B a g a t e l l a r ).

No må eg berre «avgrensa» i hovudet mitt korleis Børge Bredenbekk inspirerer meg, og få bodskapet (den hemmelige ingrediens?) til å skinna gjennom til fargeleggingscollagen min. Eg har mine tankar og idèar, som eg har sove på både ei og to netter, og om eg får til å visualisera det i photoshop trur eg det kan bli kult.

Trur forresten det går an å sjå at eg er inspirert av mister Bredenbekk allereie i enkelte av skissene mine… Fytti, den mannen er RÅ!

Legg att eit svar

