1,2: Idèmyldring

15 Mar

No har eg tatt fatt på oppgåvene om idèutvikling. SPANANDE!! Eg likar å bli litt utfordra. So langt har eg kikka gjennom oppgåvene i vekeplanen, og eg trur eg har eit greitt oversyn.

Eg har brukt kryssmetode, tankekart og bokstavmetode når eg har idèmyldra, der eg fann kryssmetoden aller mest interessant i dag. Mogleg det var fordi eg fann dei artigaste kombinasjonane der, som vidare gav meg nye bilete i hovudet.

Her er iallfall bilete frå prosessen.

 

Ut frå desse tre metodane har eg kome fram til tre idèar til bilete som kan illustrera meg som kreativ utøvar.

Tankekart : Eit portrett av mine inspirassjonskjelder. Mine inspirasjonskjelder = meg. Fargerik collage.

2 Bokstavmetode : Abstrakt blyant – Blynten er ein viktig del av meg. Den lever sitt eige liv. Abstrakt blyant = beskjeling. Beskjeling = min fascinasjon for bøker, språk, bruk av ord. Abstrakt blyant – fleire tydingar.

3 Kryssmetode : Hjernebok – Hjernen min er ei bok – mi bok, som eg lagar illuastrasjonane til. Ein er sin eigen lykkens smed-ish. Hjerneboka samlar historiar og erfaringar. Eventyr og fantasi.

Legg att eit svar

