Min første LP!!!

8 Mar

Hehey! Eg har no brukt tre timar på å laga meg ein LP i illustrator! Eg skryt ikkje over tida eg har brukt, men over at eg fekk det til og vart ved min lest – sjølv om eg måtte gjera det tusen gonger før eg endeleg fekk litt dreis på sakene!

Hurra!

Mitt andre "produkt" frå Illustrator - ever! Neida, eg er ikkje ferdig enno, berre for i dag. Og barnsleg stolt 🙂 I did it!

 

Her er tutorialen eg prøver meg på denne gongen…. jada. Eg er LAAAANGT derifrå. Enno 😉

Legg att eit svar

