I natt jag drømde….

8 Mar

nogot som jag aldri drømd førut.

Eg drøymde om logoar og nye sjokoladar. Jepp, eg har latt meg inspirera av andre MMD studentar sine oppgåver, og har byrja løysa dei medan eg søv. Lurt?!

So når eg hadde ein fridag, tenkte eg at eg måtte prøva meg litt på å laga logo. I illustrator… som eg er LITE kjend med. Og herregud som eg har fomla! Fekk tilslutt sett saman ein enkel og i grunn smakfull logo i nokre ulike variantar. Sjølve namnet og drodlinga mi fram til layouten er eg nok mest nøgd med. Samt at eg har fått øva meg litt. Eg er jo totalt grøn i adobejungelen (har berre vore innom photoshop), so det er jaggu godt eg berre studerar deltid, so eg får sett meg skikkelig inn i programma me nyttar medan eg ventar på nye oppgåver.

Skulle vel igrunn lagt ut ein smakebit på logoen min, men det får venta til eg faktisk gjer oppgåva. Legg heller ut noko anna.

Kjenner forresten at eg er veldig utolmodig på å koma meg vidare. 50% studie er i minste laget for lærehungeren min. (jada, eg veit eg kan læra masse sjølv om eg ikkje har ei oppgåve å jobba med… får snart siste rest av pensumbøker i posten, so då får eg vel mata på med lesing til eg ikkje er so svolten lenger.)

Fann forresten ei spanande side med tutorials i går; www.gomediazine.com

Legg att eit svar

