Dagen ballen byrja rulla.

1 Mar

No er eg i gong. 1. mars, det herrens år 2011. Multimediedesign; les mi dagbok.

Her skal eg legga inn mitt kart av Moodle – eit søtt, virtuelt klasserom. Eg må berre få laga bildet først, so stay tuned. Interessant førsteoppgåve må eg sei. Eller det vil jo visa seg kor interessant ein får gjort det.. Eg får gå for gull. Det er jo VM.

So langt har eg lært at ein kan finna kva som helst på læringsplattforma, at ein kan læra mykje ved å somla rundt inni der, samt at det ein ikkje finn sporenstreks, kan søkast på i søkefeltet. Då har eg det eg treng trur eg, til å navigera både att og fram.

Eg har også funne glede i at eg atter ein gong kan reisa rundt med studentbevis i setlaboko, so til slutt eit lite hurra! for pengar spart.

Sidan eg manglar mitt soon-to-be-moodle-kart, nøyar eg meg med eit anna bilete enn so lenge. Dette er bakgrunnsbiletet mitt. Eg kallar ho SusieQ.

Legg att eit svar

